Sunday, June 6, 2010

026. Who else loves free samples? ♥

WARNING! Picture spam ahead!

So I was checking the Samples and coupons thread on Soompi, and someone mentioned that they finally got their free Revlon lipstick in the mail today. Excited, I went straight to my mailbox where sure enough, there was a package from Walgreen's for me, yipee! I also got a free sample from SouthBeach Living for a s'mores granola bar (thank you boyfriend!) and a sample of HUGO cologne (you're welcome boyfriend! lol). Well, enough talk, here's the pictures!

Also came with a $1.00 off coupon for ChapStick. :)

Isn't it a pretty color?

It's a pretty shimmery lipstick, and I think it's pretty close to my lip color. I only tried it on now, and it's night time, so maybe the crappy lighting is deceiving me. *Hope so.* :)

Sooo yummy! Also came with a $1.00 off coupon, which I think I'll have to use!

The corner is messed up since I wanted to smell it, lol. It smells sooooo good...! 
and the best part,


Okay, now time to spam pictures of my kitty, since he wouldn't leave me alone when I was taking pictures. :)

Playing with catnip! He went nuts... I tried to pull it away from him and he tried to scratch me, haha. He's a real spoiled brat!

'Oh, it's my ball, not yours! But, since you're family, I share. :D' If you get that stupid reference, you are officially awesome. XD

My backyard~ can you see my dog gettin' her tan on? 

Floppy ear!

I love my Pumpkin ♥


Okay, so that's about it for now. I need to go clothes shopping with my mom tomorrow for work clothes.... now, where the hell am I gonna find a pair of shiny black work shoes?? o_o



  1. I got the smores sample too! It was pretty yummy, though all the packaging they sent it in seemed like a waste.

  2. Hey lovely! It's BonBonBarbie from AJ! It's nice to read your blog and catch up with what you've been up to :) x